شرایط لازم اجابت دعاطلسم و..

آمار مطالب

کل مطالب : 256
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 14

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 16
باردید دیروز : 44
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 662
بازدید سال : 2040
بازدید کلی : 187943

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 662
بازدید کل : 187943
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : استادجعفری
تاریخ : دو شنبه 12 مرداد 1394
نظرات

شرایط لازم اجابت دعاطلسم و..

شرایط لازم .اجابت دعا.طلسم.گنج یابی.طلایاب.

شرایط مهم یک دستور ذکری یا وفقی یا طلسمی

شرایط مهم یک دستور ذکری یا وفقی یا طلسمی , استاد عامل علوم غریبه , انصراف عمار مکان , عزیمت جلجلوتیه , مندل کشیدن , خاتم طاعت ,  عزیمت بشمخ , عزیمت تمخیثا

شرایط مهم یک دستور ذکری یا وفقی یا طلسمی , استاد عامل علوم غریبه , انصراف عمار مکان , عزیمت جلجلوتیه , مندل کشیدن , خاتم طاعت , عزیمت بشمخ , عزیمت تمخیثا

قبل از انجام دعوت اصلی نکاتی مهم را باید مد نظر داشت که بصورت کلی و سربسته صرفا به برخی از این نکات اشاره میشود.
گفتن اعوذ بالله و بسم الله و فرستادن صلوات در اول و آخر هر دعوت و عمل و سپس تحمید خداوند سبحان در شروع هر دستور ذکری یا وفقی یا طلسمی و خاتمه آن .
همانطور که قبلا هم ذکر شده ، الزاماتی برعمل نمودن به دستورات ذکری ، طلسمی ، وفقی یا شرعی مترتب است که مهمترین این لوازم، اذن استاد عامل است. حضور یا حمایت استاد عامل در وجه کلی باید انجام شود. یعنی استادی که بتواند کار مادی بواسطه عاملیت خود انجام دهد و انتقال حکم نماید (انتقال حکم و تاثیر مهم است ) و در صورتی که استاد تسخیرات در نحله یا وادی خاصی است باید قادر به انجام کارهای خاصی باشد. دعوات سبعه حروف و عمل به مدار حروف که از بایدهای دیگر یک دعوت است.
مندل و دروازه ها (خروجی ها و ورودی ها ) رعایت جنس وسیله مورد استفاده در کشیدن مندل ، عدم خروج از مندل با توجه به نوع ذکر و در برخی دستورات صرفا بنا به ضرورت (در برخی دستورات صرفا برای تجدید طهارت و قبل از خروج باید اسماء خاصی خوانده و به بدن خود بدمد ) در بیشتر دستورات به همراه داشتن احراز مهم و موثر مثل قرثیا. انصراف عمار مکان و عودت عمار مکان پس از اتمام هر دور ذکر مورد نظر هم باید مد نظر قرار گیرد. (عزيمتهای زيادی برای انصراف عمار مكان وجود دارد كه مهمترين و مشهورترين اين عزائم، عزيمت ايغموشيه است كه بايد هفت مرتبه قبل از انجام دعوت خوانده شود. )
تجسد و تجسم ، بخش دیگری است که خصوصا در اوفاق همیشه مهم است. در واقع تشبیه و تشابه در علوم غریبه از امور مهمی است که توسط معزم و عمل کننده جهت حصول نتیجه باید رعایت شود و اشکال باید مطابق و دقیق باشد. مساله دیگر، عزیمت است که در کلیه اعمال ، قرائت و کتابت عزیمت از بایدهاست. کاغذ یا پوست نیرنجی شده با رنگ مشخص بسیار مهم است. همچنین جهت در کشیدن خطوط و ترتیب پرکردن و نوع جوهر و رنگ جوهر از جمله امور مهم است و همواره قلم نوشتار باید غیر مستعمل باشد. نکته دیگر در قرائت عزائم ( بطور کلی از جمله عزیمتهای مهم و اولیه که خود دعوات خاصی بر آنها مترتب است عبارتند از : عزیمت عهد قدیم ، عزیمت جلجلوتیه کبری ، عزیمت بشمخ ، عزیمت تمخیثا ، اسد المغضوب ، عزیمت عنکموشیه ، دهروشیه و عزیمت طمخلش هستند) ، انجام عزیمت ماه و عزیمت فصل و استنزال و انتشار ملوک الارض همراه با بخورات روز و طلسم اختصاصی هفته است . دعوت از موکلین ساعات شب و روز در هنگام شروع عمل نیز نکته مهم دیگری است.
بخورات و ذغال بخورات مهم است که در وقت و مکان معین و داخل مندل باید انجام شود. از نکات مهم دیگر ، انجام رصد است (رصد اعتدالین ، کواکب ، طالع ، منازل قمر ، صور فلکی ) و رعایت نکاتی مثل روز ماه و روز هفته و ساعات سعد و نحس (ساعات نجومی) و اینکه کوکب مربوط به عمل ، تحت الارض نباشد .
در کل دعوت باید به دقیق بودن مندل و حصار و نحوه و تعداد و زمان و ابعاد و حربه های مطلسم و ارکان و احراز مندل (خصوصا قرثیا) توجه ویژه مبذول نمود. در واقع محل و مکان کشیدن مندل در دعوات موکلین خصوصا ، باید از خاک باشد. موارد مهم دیگر دانش کافی از معنی و تاثیرات ذکر و توجه قلبی و ذهنی و پرهیز از منفرات (خمسه محلله مکروهه) و ایام خلوت و تتریض و مشخص بودن علایم مدت ذکر است.
در صورت انجام یک دعوت موفق (بطور کامل) حکم مادی از موکلین گرفته میشود و تعهد به انجام اعمال و قرارهای خاص که پس از رفتن موکلین حکمشان باید باقی بماند (منظور خاتم یا حکم یا لوح طاعت که پس از رفتن موکلین برجای میماند) ، عدم عدول از قرار و عهد مربوطه توسط معزم ، در فواصل مختلف انجام تجدید عهد با موکلین مربوطه ، رعایت رنگ لباس در دعوت توسط معزم یا دعوت کننده و به همراه داشتن خاتم مربوط به دعوت (رنگ لباس مثلا در دعوت زحل جامه کبود و دراز است و خاتم این دعوت یک خاتم دوگانه است که یکی از آهن و دیگری از سرب میباشد که کلمه ……. بر آن نقش بسته است و ردای تسخیر مشتری زرد و سفید و خاتم آن عقیق است که بر آن کلمه ….. نوشته شده) .
نکته ای که در ذکر و دعوات ذکری باید خاطرنشان شود این است که در دعوت اسماء الحسنی (دعوت اسماء الهی) جهت طلب حاجت حتما از یاء ندا (مثل یا رزاق) استفاده کند و در حالات کلی از ال معرفه استفاده کند (مثل الباسط) . تغسیل ، حلق لحیه یا تحلیق ، تقصیر ، حلیت و تقلیل از لوازم مهم دیگر عمل است.
در برخی دعوات زکات عددی از لوازم دعوت است. مثلا به عدد خاصی (مفتاح یا مغلاق یا غایت یا ضابطه و…) باید یک ذکر قرائت شود که عاملیت حاصل شود. این زکات عددی با زکات صدقه مخصوص نوع ذکر که در مرحله پایانی ختم یا دعوت انجام میشود متفاوت است.

—-

اللهم من عادانا فعاده ومن كادنا فكده ومن بغى علينا بهلكة فأهلكه ، ومن أرادنا بسوء فَخُذْهُ ، وأطفئ عنا نار من شبَّ علينا ناره واكفنا همَّ من أدخل علينا همَه ُ، وأدخلني في درعك الحصين ، واسترنا بسترك الواقي الجميل ، يا من كفانا كل شيئ أكفنا ما أهمنا من أمور الدنيا والآخرة وَصَدِّقْ قولي وفعلي بالتحقيق يا شفيق يا رفيق فرّج عنا كل شدة وضيق ولا تُحملِّنَا ما لا نطيق وأنت الإله الحق الحقيق يا مشرق البرهان ياقوي الاركان يامن رحمته في هذا المكان وفي كل مكان يا من لا يخلو منه مكان احرسنا بعينك التي لا تنام واكنفنا بكنفك الذي لا يرام فقد أيقنت قلوبنا بأنَّ لا إله ألا أنت وإنَّا لا نـَهْلَكْ وأنت رجاؤنا فارحمنا بقدرتك علينا ياعظيم يُرجى لكل عظيم يا حليم يا عليم أنت بحاجتنا عليم وعلى خلاصنا قدير وهو عليك يسير فامنن علينا بقضائها ياأكرم الأكرمين يا أجود الجوادين ياأسرع الحاسبين.



تعداد بازدید از این مطلب: 262
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود